top of page

Termenii È™i condiÈ›iile generale („GTC”) conÈ›in termenii È™i condiÈ›iile generale pentru utilizarea magazinului web operat de Aquanor Min Srl. (Sediul social, România, 535100 Băile TuÈ™nad, str. Kovacs Miklos 52, număr fiscal: 15124937) ca un furnizor de servicii („Furnizor de servicii”). Vă rugăm să utilizaÈ›i serviciile noastre numai dacă sunteÈ›i de acord cu toate punctele sale È™i le consideraÈ›i obligatorii pentru dvs. Acest document nu este depus, se gaseste numai în formă electronică (nu se califică drept contract scris), nu se referă la un cod de conduită.

Detalii despre furnizorul de servicii:

Numele furnizorului de servicii: Aquanor Min Srl.

Adresa furnizorului de servicii: România, Băile TuÈ™nad, 535100, str.Kovacs Miklos 52

Detaliile de contact ale furnizorului de servicii, adresa de e-mail folosită în mod regulat pentru contactarea clienÈ›ilor: office@hotelarte.ro

Număr de înregistrare companie: J19/17/2003

Număr fiscal: 15124937

Numele autorității de înregistrare: Camera de Comert È™i Industrie Harghita

Numere de telefon: +40760530101

Adresa magazinului web: http://www.hotelarte.ro

Număr cont bancar: RO94BTRLRONCRT0468167301

Prevederi de bază:

  1. Problemele care nu sunt reglementate în prezentele regulamente È™i interpretarea acestora sunt reglementate de legislaÈ›ia română, în special din Codul civil privind anumite aspecte ale serviciilor de comerÈ› electronic È™i ale serviciilor societății informaÈ›ionale. DispoziÈ›iile obligatorii ale legislaÈ›iei relevante se vor aplica părÈ›ilor fără nicio stipulare specifică.

1.2. Domeniul de aplicare, modificarea GTC.

 

1.3. Utilizarea publică a fotografiilor de produse auto-realizate publicate pe site-ul nostru web este interzisă fără permisiunea scrisă a Aquanor Min Srl. Utilizarea exclusivă a acestor fotografii este proprietatea Aquanor Min Srl. Orice modificare sau republicare a acestor fotografii este strict interzisă.

ConÈ›inutul textual publicat pe site-ul nostru web este proprietatea intelectuală a Vicalite Srl. Utilizarea publică a întregului text sau a unei părÈ›i a acestuia fără permisiunea scrisă este interzisă.

Achiziționarea pe internet nu constituie un transfer al niciunui drept de proprietate intelectuală.

1.4. Dacă întâmpinaÈ›i o problemă È™i aveÈ›i nevoie de ajutor, vă stăm la dispoziÈ›ie 0-24 de ore. SunaÈ›i la +40760530101 sau să trimiteÈ›i un email la office@hotelarte.ro.

1.6. Serviciile noastre

PuteÈ›i rezerva camere de hotel, apartamente È™i servicii în magazinul nostru web. Pot achiziÈ›iona serviciile noastre online È™i personal. PreÈ›urile noastre sunt în lei noi româneÈ™ti (RON) È™i vor fi deduse din contul dvs. în această monedă atunci când efectuaÈ›i o achiziÈ›ie. PreÈ›ul serviciilor noastre include TVA.

1.7. În magazinul online, Furnizorul de servicii indică în detaliu numele È™i descrierea produsului / serviciului È™i afiÈ™ează o fotografie a produselor. Imaginile afiÈ™ate pe fiÈ™ele tehnice ale produsului pot diferi de cele reale, în unele cazuri ca ilustraÈ›ii.

1.8. Dacă se introduce un preț special, Furnizorul de servicii va informa pe deplin Utilizatorii despre durata ofertei speciale.

1.9. În caz de eroare, vă rugăm să sunaÈ›i la +40760530101 sau să trimiteÈ›i un e-mail la office@hotelarte.ro.

1.10. Optiuni de plata

Plata la fața locului:

Dacă doriți să plătiți la fața locului, puteți face acest lucru cu numerar, card de credit și tichet de vacanta.

În cazul plății online, oferim posibilitatea plății sau transferului cu cardul de credit. În caz de transfer, vă rugăm să trimiteÈ›i dovada transferului la adresa de e-mail office@hotelarte.ro. Dacă nu faceÈ›i acest lucru în termen de 24 de ore de la rezervare, rezervarea dvs. va fi anulată. Vă vom trimite o scrisoare de informare.

Informații bancare pentru transferuri:

Titular de cont: Aquanor Min Srl.

IBAN: RO94BTRLRONCRT0468167301

Denumirea băncii: Banca Transilvania

SWIFT: BTRLRO22

Vă rugăm să includeÈ›i întotdeauna ID-ul comenzii sau numărul de solicitare a facturii / taxei în notificarea de transfer.

Plata cu cardul de credit prin intermediul site-ului web: 

Six Payment 

Dacă selectaÈ›i această metodă de plată, vom redirecÈ›iona clientul către sistemul Six Payment, unde vă puteÈ›i utiliza cardul de credit pentru a deconta factura. În toate cazurile, trebuie să introduceÈ›i informaÈ›iile despre cardul dvs. de credit în pagina soluÈ›iei de plată, astfel încât să nu ajungă în niciun caz la comerciant. Vă vom debita cardul de credit cu suma finală a comenzii la plasarea comenzii. Carduri de credit acceptate: Visa, V PAY, MasterCard, Maestro, Diners Club International, Discover, UnionPay, JCB, Apple Pay.

După plata cu succes a cardului de credit, Aquanor Min srl. va fi notificată imediat cu privire la rezervarea dvs., astfel încât să putem începe procesarea. Cu toate acestea, dacă clientul nu completează pagina de plată cu cardul de credit în timpul comenzii sau părăseÈ™te pagina (navighează departe de aceasta), rezervarea va fi anulată, adică va primi statutul de „tranzacÈ›ie eÈ™uată”. Dacă acest lucru se datorează unei erori tehnice, vă rugăm să ne contactaÈ›i pentru a vă ajuta cu rezervarea.

1.11. Sistemul de rezervare al furnizorului de servicii este obligat să confirme imediat primirea comenzii utilizatorului către utilizator pe cale electronică. Dacă această confirmare nu este primită de către client în termenul aÈ™teptat de la trimiterea rezervării, în funcÈ›ie de natura serviciului, dar nu mai târziu de 48 de ore, clientul este eliberat de obligaÈ›ia de a depune o ofertă sau un contract .

Procesarea È™i îndeplinirea rezervării

1.12. Comenzile sunt procesate imediat.

1.13. Rezervarea este considerată completă la sosirea oaspetelui.

1.14. În cazul în care Furnizorul de servicii nu îÈ™i îndeplineÈ™te obligaÈ›iile care îi revin în temeiul contractului, deoarece camera specificată în contract nu îi este disponibilă, este obligat să informeze imediat Utilizatorul È™i suma plătită de Utilizator fără întârziere, dar rambursat cel târziu în treizeci de zile. Îndeplinirea acestei obligaÈ›ii nu eliberează Furnizorul de servicii de alte consecinÈ›e ale încălcării contractului.

Dreptul de retragere

1.15. Legea privind normele detaliate ale contractelor consumator-întreprindere poate fi citită în secÈ›iunea privind drepturile consumatorilor din Directiva 2011/83 / UE a Parlamentului European È™i a Consiliului din 25 octombrie 2011 din Codul românesc. Vă rugăm să reÈ›ineÈ›i că anulările / neprezentările pot fi taxate în conformitate cu politica de anulare È™i neprezentare a hotelului. Dacă rezervarea este anulată sau modificată cu până la 14 zile înainte de data sosirii, nu va fi perceput nici un comision. Dacă anulaÈ›i sau modificaÈ›i mai târziu sau în caz de neprezentare, va fi încasat 100% din preÈ›ul total al rezervării.

Tratarea reclamațiilor

1.16. Magazinul online este obligat să informeze consumatorul cu privire la sediul său social, la locul de tratare a reclamaÈ›iilor - dacă nu corespunde cu locul de distribuire sau vânzare - È™i metoda adaptată la specificul activității, forma comercială sau metoda. Și, dacă primiÈ›i reclamaÈ›ii în acest mod, adresa dvs. de e-mail È™i numărul de telefon.

Dispoziții diverse

1.17. Furnizorul de servicii È™i Utilizatorul încearcă să îÈ™i soluÈ›ioneze disputele pe cale amiabilă. Utilizatorul È™i Furnizorul de servicii stipulează competenÈ›a CurÈ›ii de Stat a României / Tribunalului cu privire la eventuale litigii juridice care intră în sfera de aplicare a prezentului regulament, care nu pot fi soluÈ›ionate prin acord în termen de 30 (treizeci) de zile calendaristice.

Baile Tusnad, 2021.07.14

bottom of page